Gaia ΝΕΑ

Η έγκυρη ενημέρωση για όλα όσα συμβαίνουν στον Αγροτικό τομέα

  • Όλες οι Ειδήσεις
    Όλες οι Ειδήσεις Όλες οι καταχωρήσεις ανά ημερομηνία δημοσίευσης.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
Αναρτήθηκε από σε ΚΛΑΔΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • Μέγεθος γραμματοσειράς: Μεγαλύτερο Μικρότερο
  • Επισκέψεις: 291
  • Εκτύπωση

Ρωσική αγορά οίνου

b2ap3_thumbnail_Kladikes-meletes.jpg

Η Ρωσία είναι η 7η σημαντικότερη αγορά οίνου διεθνώς (πίσω από Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Γαλλία, Κίνα και Καναδά) και η πιο ανεπτυγμένη αγορά οίνου μεταξύ των χωρών BRICS.

Παραγωγή
Σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Αμπέλου και Οίνου, το 2016 υπήρχαν στη χώρα 630 χιλιάδες στρέμματα αμπελώνων, η παραγωγή των οποίων προορίζεται για την παραγωγή κρασιού, επιτραπέζιων σταφυλιών ή σταφίδας. Στόχος του Υπουργείου Γεωργίας είναι ο διπλασιασμός αυτών των εκτάσεων εντός της επόμενης πενταετίας. Η παραγωγή κρασιού ήταν της τάξης των 9 εκ. εκατολίτρων το 2016 (40,8% επιτραπέζιοι οίνοι, 34,2% ποτά με βάση το κρασί και 16,3% αφρώδεις οίνοι). Ο κύριος όγκος της παραγωγής εντοπίζεται στη νότια Ρωσία (Κρασνοντάρ, Νταγκεστάν, Σταυρούπολης, Ροστόφ κ.ά.). Για τουλάχιστον το ήμισυ της εγχώριας παραγωγής κρασιού χρησιμοποιούνται εισαγόμενες πρώτες ύλες.

Κατανάλωση
Η ετήσια κατανάλωση κατά κεφαλή είναι της τάξης των 10 λίτρων και κινείται σταθερά ανοδικά. Το προφίλ του καταναλωτή έχει επηρεαστεί από στοιχεία όπως η αλλαγή γενιάς και η πολιτική και οικονομική κρίση που ξεκίνησε το 2014. Η γενιά των τριαντάρηδων καταναλωτών, που διαμορφώνει το μέλλον της ρωσικής αγοράς κρασιού, μπορεί να μη διαθέτει το εισόδημα των σαρανταπεντάρηδων που ανέβασαν ψηλά τον πήχη τα προηγούμενα έτη, αφήνει όμως ευδιάκριτο ίχνος στην αγορά με τις επιλογές, τις προτιμήσεις, την εξωστρέφεια και τη δεκτικότητά της όσον αφορά νέες προτάσεις και ποικιλίες.

Στο μικρό τμήμα της αγοράς στο οποίο ανήκουν τα κρασιά ανώτερης ποιότητας και υψηλής τιμής πώλησης, οι πάμπλουτοι ολιγάρχες στους οποίους απευθύνονταν τα ακριβά και πολύ ακριβά κρασιά στις δεκαετίες του 1990 και 2000 έδωσαν τη θέση τους σε καλά ενημερωμένους πελάτες, που ταξιδεύουν, μιλούν ξένες γλώσσες και γνωρίζουν τα προϊόντα και δεν ενδιαφέρονται (καίτοι ευκατάστατοι) πρωτίστως για την επίδειξη του πλούτου τους αλλά για τη συμμετοχή σε μια νέα αναδυόμενη κουλτούρα. Η κατανάλωση για χάρη της εικόνας, της δημόσιας επίδειξης και της (αυτο)επιβεβαίωσης δίνει τη θέση της στην κατανάλωση με στόχο την απόλαυση.



Περισσότερα ΕΔΩ

 


© GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 2013-2015 | Όροι χρήσης παροχής υπηρεσιώνΕπικοινωνία