Gaia ΝΕΑ

Η έγκυρη ενημέρωση για όλα όσα συμβαίνουν στον Αγροτικό τομέα

  • Όλες οι Ειδήσεις
    Όλες οι Ειδήσεις Όλες οι καταχωρήσεις ανά ημερομηνία δημοσίευσης.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
Αναρτήθηκε από σε ΒΕΛΤΙΣΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
  • Μέγεθος γραμματοσειράς: Μεγαλύτερο Μικρότερο
  • Επισκέψεις: 505
  • Εκτύπωση

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΑΛΓΕΡΙΑΣ

b2ap3_thumbnail_20160726-100616.jpg

Παρά τις σημαντικές ευκαιρίες που προσφέρει η Αλγερία δεν μπορεί να θεωρηθεί μία εύκολη αγορά. Τα εμπόδια εισόδου είναι ασφαλώς μεγαλύτερα από ότι στις αναπτυγμένες αγορές : ασάφεια και συχνές μεταβολές του νομικού και θεσμικού πλαισίου, δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλου εμπορικού αντιπροσώπου ή αξιόπιστου επιχειρηματικού εταίρου, χρονοβόρες και γραφειοκρατικές διαδικασίες, απηρχαιωμένο τραπεζικό σύστημα, έλλειψη επαγγελματισμού και ορθολογικής οργάνωσης. Οι άμεσες πωλήσεις δεν είναι πάντα εύκολες στην αλγερινή αγορά, ιδιαίτερα για εταιρείες που δεν διαθέτουν διεθνώς επώνυμα προϊόντα και εκτεταμένο δίκτυο marketing σε διεθνές επίπεδο.

Προκειμένου να γνωρίσει κανείς καλύτερα το επιχειρηματικό περιβάλλον, συνιστάται η χρησιμοποίηση εμπορικού αντιπροσώπου ή διανομέα, καθώς και η παρουσία, σε αρχικό τουλάχιστον στάδιο, στην Αλγερία, με γραφείο – αντιπροσωπεία. Η επιτυχής διείσδυση στην αγορά προϋποθέτει καλή γνώση του συστήματος διανομής σε κάθε επί μέρους κλάδο. Το σύστημα διανομής –τόσο στον τομέα των καταναλωτικών όσο και στον τομέα των κεφαλαιουχικών αγαθών – δεν έχει φθάσει ακόμα σε φάση ωριμότητας.

Στα δίκτυα διανομής χονδρικής πώλησης κυριαρχούν εισαγωγείς και χονδρέμποροι με ισχυρές διασυνδέσεις σε υψηλά κυβερνητικά κλιμάκια, που δεν είναι όμως εξειδικευμένοι σε συγκεκριμένα προϊόντα αλλά διαθέτουν χαρτοφυλάκιο με μεγάλη γκάμα προϊόντων και αναλαμβάνουν την εκπροσώπηση μεγάλων ξένων οίκων.

Όταν μία επιχείρηση συνάπτει συμβόλαιο διανομής των προϊόντων της με έναν εισαγωγέα, περιορίζει την ανάγκη επένδυσης ανθρώπινων και υλικών πόρων, δεν είναι όμως σε θέση να ελέγχει το πελατολόγιο της και εξαρτάται απόλυτα από τις δυνατότητες και προτεραιότητες του αλγερινού της εταίρου. Ο εισαγωγέας αγοράζει τα προϊόντα της ξένης εταιρείας για λογαριασμό του και τα πωλεί μέσω του δικού του δικτύου διανομής. Το περιθώριο κέρδους είναι συχνά πολύ υψηλό, ενώ δεν είναι υποχρεωμένος να γνωστοποιήσει στον εξαγωγέα τη ταυτότητα των πελατών του.

Για τις εταιρείες που επιδιώκουν μία μονιμότερη παρουσία στην αγορά προκρίνεται η ίδρυση γραφείου αντιπροσωπείας ή θυγατρικής εταιρείας αλγερινού δικαίου στο πλαίσιο μίας μικτής επιχείρησης. Η μικτή επιχείρηση συνάπτει συμβόλαια με αλγερινούς χονδρεμπόρους και διανομείς, που δεν έχουν συνήθως δικαίωμα αποκλειστικότητας και ειδικεύονται συχνά σε καθορισμένες γεωγραφικές ζώνες. Οι θυγατρικές εμπορικές εταιρείες σπάνια έχουν πρόσβαση στον τελικό καταναλωτή, πράγμα άλλωστε που τις βοηθά να αποφύγουν τις δυσκολίες που συνεπάγεται η εκτεταμένη προσφυγή στην παράλληλη οικονομία (πωλήσεις χωρίς τιμολόγια, εικονικές αποδείξεις, πληρωμή σε μετρητά).



Περισσότερα ΕΔΩ .

 


© GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 2013-2015 | Όροι χρήσης παροχής υπηρεσιώνΕπικοινωνία