b2ap3_thumbnail_Kladikes-meletes.jpg

Με βάση τις πολύ καλές εξαγωγικές επιδόσεις της φέτας στην Σ/Αγορά και λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τόσο το υψηλό εισοδηματικό επίπεδο των σουηδών καταναλωτών όσο και την καταγεγραμμένη προτίμησή τους σε πιστοποιημένα τρόφιμα και στην υγιεινή διατροφή, εκτιμούμε ότι υπάρχει σαφές περιθώριο βελτίωσης των εξαγωγικών επιδόσεων τόσο όσον αφορά στη φέτα, αλλά και στα κίτρινα τυριά.

Παράλληλα λαμβάνοντας ειδικότερα υπόψη :
• ότι η κατανάλωση των Σουηδών κατ’αρχήν σε βιολογικά/οργανικά τρόφιμα (γάλα, γιαούρτι, γαλακτοκομικά προϊόντα, αυγά, επεξεργασμένα λαχανικά, χυμοί φρούτων/λαχανικών, και φυτικά έλαια,) είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα σημειώνεται ότι η πρόσβαση στην εδώ αγορά, απαιτεί πλήρη εφαρμογή των φυτο-υγειονομικών κανόνων/κανονισμών με την πιστοποίηση των προϊόντων να αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση.
• την απουσία ικανού αριθμού ελληνικών εστιατορίων στη Σουηδία (υπολογίζονται περίπου στα 40), τα οποία θα μπορούσαν να υποστηρίξουν την περαιτέρω αύξηση της ζήτησης.
• την απουσία ικανού αριθμού, καταστημάτων λιανικής πώλησης ελληνικών προϊόντων (υπολογίζονται σε περίπου 25 σε όλη τη Σουηδία) καθώς και την απουσία μεγάλου καταστήματος με ελληνικά προϊόντα, στο οποίο θα μπορούσαν να διενεργηθούν και ενημερωτικές εκδηλώσεις/γευσιγνωσίες.
• τη σταδιακή αύξηση της θετικής αποδοχή της ελληνικής κουζίνας από τους σουηδούς καταναλωτές, σε σχέση και με τον μεγάλο αριθμό σουηδών τουριστών που επισκέπτονται ετησίως τη χώρα μας.
• τη μη εύκολη αποδοχή από τους σουηδούς αγοραστές/χονδρεμπόρους των B2B εκδηλώσεων, οι οποίοι αγοραστές επιπρόσθετα σημειώνεται ότι, δίνουν ιδιαίτερη σημασία, στη σταθερή και μακροχρόνια συνεργασία, αυστηρή τήρηση των προδιαγραφών, δυνατότητα τροφοδοσίας μεγάλων ποσοτήτων και σύντομο χρόνο παράδοσης.
• την μεγάλη σημασία που δίδεται σε άρθρα διαμορφωτών κοινής γνώμης ή bloggers σελίδων τροφίμων/φαγητού.



Περισσότερα ΕΔΩ