Gaia ΝΕΑ

Η έγκυρη ενημέρωση για όλα όσα συμβαίνουν στον Αγροτικό τομέα

  • Όλες οι Ειδήσεις
    Όλες οι Ειδήσεις Όλες οι καταχωρήσεις ανά ημερομηνία δημοσίευσης.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
Αναρτήθηκε από σε ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΑΡΘΡΑ
  • Μέγεθος γραμματοσειράς: Μεγαλύτερο Μικρότερο
  • Επισκέψεις: 345
  • Εκτύπωση

Είναι καιρός να ωριμάσουν οι έλληνες εξαγωγείς!

b2ap3_thumbnail_news.png

«Οι ελληνικές επιχειρήσεις θα πρέπει να ξεφύγουν από τη γρήγορη και εύκολη συναλλαγή/πώληση και να εστιάσουν την προσοχή τους σε μία μακροπρόθεσμη εμπορική πολιτική στην αγορά των ΗΠΑ» αναφέρει ο Ελληνοαμερικανός Φιλ Καφαράκης, πρόεδρος της Specialty Food Association

Η βιώσιμη ανάπτυξη που αναζητεί η Ελλάδα καθώς βγαίνει από την κρίση βασίζεται σε δύο πυλώνες: στις ξένες επενδύσεις και στις εξαγωγές. Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών είναι παραδοσιακά μια από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές βιομηχανίες της χώρας.

Η περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών εξαγωγών τροφίμων και ποτών στην κορυφαία αγορά παγκοσμίως, την αμερικανική, είναι ο σκοπός του Δεύτερου Εξαγωγικού Φόρουμ που διοργανώνει το Τμήμα TradeUSA του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου αύριο, Δευτέρα, στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία» στην Αθήνα.

Το τμήμα TradeUSA του Επιμελητηρίου δίνει τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να ενημερωθούν για τα χαρακτηριστικά και τη δομή της αμερικανικής αγοράς, όπως και για τις καταναλωτικές τάσεις που επικρατούν εκεί. Δίνει επίσης τη δυνατότητα στους έλληνες επιχειρηματίες να έρθουν σε επαφή και να συζητήσουν με εκπροσώπους αμερικανικών επιχειρηματικών κολοσσών και να εξερευνήσουν νέες αμερικανικές υποαγορές για τη δραστηριοποίησή τους ή για την επέκταση των δραστηριοτήτων τους στις ΗΠΑ. Ο τίτλος του 2ου ExportUSA Forum είναι άλλωστε «Analyzing The American Food Reality».

Εν όψει του 2ου ExportUSA Forum «Το Βήμα» μίλησε με τον Ελληνοαμερικανό Φιλ Καφαράκη, πρόεδρο της Specialty Food Association, η οποία συγκεντρώνει ως μέλη περισσότερες από 3.500 αμερικανικές επιχειρήσεις τροφίμων με τζίρο της τάξης του 1 δισ. δολ. ετησίως.

Η θεματολογία του συνεδρίου συνδέεται άμεσα με τα τεκταινόμενα στην αμερικανική αγορά τροφίμων. Γεννάται όμως το ερώτημα κατά πόσο η τεράστια αυτή αγορά ξεφεύγει από τα στερεότυπα του fast food και του οικογενειακού μπάρμπεκιου της Κυριακής που έρχονται στον νου των Ευρωπαίων όταν μιλούν για αυτή. Και εν πάση περιπτώσει, τι χώρο μπορούν να διεκδικήσουν τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά στην αμερικανική αγορά, πέρα από τη ζήτηση για φέτα, ελαιόλαδο και ούζο από τους ομογενείς στα ελληνικά παντοπωλεία της Αστόριας και του Σικάγου, και από τη ζήτηση των εστιατορίων με ελληνική κουζίνα ασφαλώς;



Περισσότερα ΕΔΩ

 


© GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 2013-2015 | Όροι χρήσης παροχής υπηρεσιώνΕπικοινωνία