Gaia ΝΕΑ

Η έγκυρη ενημέρωση για όλα όσα συμβαίνουν στον Αγροτικό τομέα

  • Όλες οι Ειδήσεις
    Όλες οι Ειδήσεις Όλες οι καταχωρήσεις ανά ημερομηνία δημοσίευσης.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
Αναρτήθηκε από σε ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΑΡΘΡΑ
  • Μέγεθος γραμματοσειράς: Μεγαλύτερο Μικρότερο
  • Επισκέψεις: 215
  • Εκτύπωση

Σούπερ Μάρκετ: Στη διαδικτυακή αναζήτηση στρέφονται οι shoppers

b2ap3_thumbnail_news.png

1 στους 3 αγοραστές χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο πριν ψωνίσουν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Έρευνα Αγοραστών της IRI, η οποία καταδεικνύει πως η ολοένα αυξανόμενη χρήση του Διαδικτύου κυρίως μέσω κινητών τηλεφώνων, βοηθάει τους αγοραστές να βρουν σχετικές πληροφορίες για τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες που με τη σειρά τους, τους βοηθούν να μειώσουν τα έξοδα τους στο Σούπερ/’Υπερ μάρκετ. Η έρευνα η οποία διενεργήθηκε σε εφτά Ευρωπαϊκές χώρες (Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία), έδειξε ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των αγοραστών χρησιμοποιούν τις εφαρμογές των κινητών για να βρουν διαδικτυακά πληροφορία – κυρίως όσον αφορά τις καλύτερες προσφορές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων – πριν ψωνίσουν (34%) και ενώ ψωνίζουν (36%). Το 65% αυτών των αγοραστών ισχυρίζονται ότι εξοικονομούν χρήματα με αυτή τους την προσπάθεια.

Η πλειοψηφία των αγοραστών αναζητά προσφορές σε προϊόντα με υψηλή τιμή, όπως προϊόντα μακιγιάζ και καθαριστικά πλυντηρίου, που έχουν μεγαλύτερη έκπτωση ανά τεμάχιο.

Ενώ το 37% των αγοραστών που ψάχνουν στο Διαδίκτυο θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα από διάφορες προωθητικές ενέργειες και προσφορές στο κατάστημα, το 22% των αγοραστών ψάχνουν πληροφορίες σχετικά με το πιο κατάστημα έχει τις καλύτερες προσφορές τη συγκεκριμένη ημέρα/εβδομάδα. Ένα επιπλέον ποσοστό 38% των αγοραστών αναζητούν τα συστατικά των προϊόντων και τη χρήση τους.

Ο κος. Livio Martucci, Διευθυντής της IRI και αναλυτής της έρευνας, λέει: «Είναι ξεκάθαρο ότι οι αγοραστές σχεδιάζουν προσεκτικά τις αγορές τους ώστε να εξοικονομούν χρήματα αλλά και να εξασφαλίζουν ότι αγοράζουν τις πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων. Η αυξημένη ζήτηση για πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων, όπως είναι τα προϊόντα για χορτοφάγους ή αυτά που δεν περιέχουν γλουτένη, αλλά και η ανησυχία για την προέλευση των τροφίμων είναι σαφώς καθοριστικής σημασίας για τους αγοραστές που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο αναζητώντας τις καλύτερες προσφορές.



Περισσότερα Εδώ .

 


© GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 2013-2015 | Όροι χρήσης παροχής υπηρεσιώνΕπικοινωνία