Gaia ΝΕΑ

Η έγκυρη ενημέρωση για όλα όσα συμβαίνουν στον Αγροτικό τομέα

  • Όλες οι Ειδήσεις
    Όλες οι Ειδήσεις Όλες οι καταχωρήσεις ανά ημερομηνία δημοσίευσης.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
Αναρτήθηκε από σε ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΑΡΘΡΑ
  • Μέγεθος γραμματοσειράς: Μεγαλύτερο Μικρότερο
  • Επισκέψεις: 244
  • Εκτύπωση

Τι πρέπει να σκεφτείτε πριν μειώσετε την τιμή σας

b2ap3_thumbnail_news.png

Ο πιο εύκολος τρόπος να πουλήσετε είναι μειώνοντας την τιμή σας. Ο κόσμος δεν έχει λεφτά, υπάρχει κρίση, capital control και διάφορα άλλα ακράδαντα επιχειρήματα που δικαιολογούν την έκπτωση στη τιμή. Ή μήπως όχι;

Την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε να μειώσετε την τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε για να αγοράσει ο πελάτης, θα πρέπει να σκεφτείτε το εξής. Όπως λέει κι ο Benjamin Franklin, «η πικρία της κακής ποιότητας παραμένει για αρκετό καιρό όταν η γλύκα της χαμηλής τιμής έχει ξεχαστεί». Όπου ποιότητα ο καθένας μπορεί να προσθέσει οποιοδήποτε αρνητικό αποτέλεσμα θέλει το οποίο μπορεί να είναι απόρροια μιας χαμηλής τιμής.

Ας δούμε πρώτα γιατί κάποιος δίνει εκπτώσεις. Μήπως επειδή:

• Δεν υπάρχει άλλη περίπτωση να αγοράσει ο πελάτης από εκείνον;
• Χρειάζεται την πώληση και δεν γίνεται να την χάσει γιατί πρέπει να πληρώσει επείγουσες υποχρεώσεις
• Είναι στρατηγικής σημασίας η συγκεκριμένη γιατί θέλει να ξεκινήσει μια συνεργασία μαζί του ώστε να αγοράζει από εκείνον και στο μέλλον;
• Μήπως δεν γνωρίζει τον τρόπο για να πουλήσει σε υψηλότερη τιμή;
• Επιλέγει να «θυσιάσει» κάτι άλλο για να έχει χαμηλή τιμή;
• Θέλει να κρατήσει σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο τις πωλήσεις του για να πετύχει κάποιους στόχους;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάποιος αποφασίζει να κάνει εκπτώσεις. Όμως θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον καθένα ότι η κάθε απόφαση που παίρνουμε έχει και συγκεκριμένες συνέπειες που καλό είναι να μπορούμε να τις προβλέψουμε και να μην εθελοτυφλούμε. Όπως αντίστοιχα και για τον πελάτη, η κάθε απόφαση που λαμβάνει όταν αγοράζει, έχει μελλοντικές συνέπειες που έχουν επιπτώσεις σε εκείνον, στην επιχείρησή του και στη ζωή του γενικότερα.



Περισσότερα ΕΔΩ

 


© GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 2013-2015 | Όροι χρήσης παροχής υπηρεσιώνΕπικοινωνία